torsdag 8 november 2007

Vem vill ha en present?

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Fick syn på det här inne hos
Gekko. Där var det redan 7 kommentarer. Jag var en aning sen....
Men de tre första där borde ju få upp samma sak på sin sida och mycket riktigt - hos Carolina hittade jag en ny, utan tidigare kommentarer så jag anmälde mig.


Vill du vara med? Ja, då gäller det att skriva en kommentar här och sen kedjebreva det här vidare genom att lägga upp på din egen blogg också. Jag ser fram emot att få planera och hitta på nåt bra till er :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får man vara med här också fast man redan varit inne o lämnat kommentar på en annan sida? Misa like presents;)

Tre små stjärnor (fd Yrväder/Sockertopp) sa...

Visst är det okej - men dealen gäller fortfarande. Dvs. svarar man får man lägga erbjudandet i sin blogg lika många gånger. Det är väl det enda rättvisa liksom......
(Har funderat lite på det här och hittade samma tanke i josefinastes blog josefinaste.wordpress.com )
Kul att du är intresserad :) Du får väl fundera och återkomma.

Malin sa...

Jag vill gäääärna ha en liten present av dig!
Får jag vara med?
/ernamalin

Malin sa...

Skumt... varför blev det bara en prick?