måndag 7 januari 2008

Namnbyte i sikte

Ni har väl inte missat kanske att det finns två Yrväder. Det förvirrade till och med mig själv.....Så till den milda grad att nya namnlappar nu trillat ner i min brevlåda.

Än så länge har jag ingen bild på lapparna men förhandsgranskningen på minanamnband.se såg ut ungefär så här:
Fördelen med dessa är att de går att vika på mitten och sätta i en söm :) Det är jag riktigt nöjd med. Färgen känns lite tråkig iofs men å andra sidan slipper jag matchningsproblem.

Hur jag gör med bloggen har jag inte bestämt.....men jag lär väl byta namn där med. Borde kanske redan gjort det men det har varit rätt mycket under jul/nyårshelgerna.

3 kommentarer:

gosi sa...

"Tre små stjärnor", ett himla bra namn... Kikade runt på din blogg för första gången och ville bara säga att du gör snygga saker!

Botilda sa...

Grattis till bra namn och ursnygg (och praktisk) namnlapp!

florin design sa...

Jag har tänkt på det där med yrväder och varit ganska förvirrad men nu har du ju ett mycket bättre namn!!!! Å det är verkligen praktiskt med svart-vita namnband. Jag hade det från början men nu har jag några olika men det dyker ofta upp problem med att matcha dem...

Å ang bloggen så tycker jag att du ska byta namn. Tre små stjärnor är ju toppen :-)